Linabjorkman

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Lina Björkman - 25 juni 2012 09:52


I Fredags då va jag med Linn hos mina kusiner och firade midsommar <3

Pallar inte skriva allt vad vi gjorde! men något satt på en hink och hade ett rep så skulle man få dem andra att trilla av hinken! AS kul!!! bytte stil :) Fräldrarna va lite fulla :O haha men va hemma typ halv ett och såå. Byter kanske stil igen?Men ja vi hade as kul hela dagen från kl:13.00 och framåt...Leo min söta kusin va jag med typ hela dagen i Lördags. sen tittade jag på den dära filmen med dimoner läskigt!!!!!! men sen åkte jag hem åt hembakad pizza <3 kanske berättar jag i oårdning nu men skit i.
Igår va jag hemma och chillade.
Pappa och jag tittade på jeepar :) ganska skoj!?
Sen tittade jag på en film som var om varulvar o vampyrer den hette ''pojken som roppade varulv''
Och sen fixade mamma internetet på daton jag hade ett virus.
Men nu fixat!
Sen i går så åt vi middag hos farmor och då fick jag en grön tröjs eller ja en hood-tröja som det stog sverge på luvan och sen va det tre krinos på sidan av bröstet Jag älskar den tack farmor <3
Och idag ska jag va med Kusin Julia och farmor alltså typ barnvakt :)
Men imorgon ska jag va med Ebba :)
Och jag ska få saker av henne TACK! ;))

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards