Linabjorkman

Alla inlägg under oktober 2013

Av Lina Björkman - 27 oktober 2013 11:39

Ska dra till mon kusin och va barn vakt, betalning oxå ;)

Av Lina Björkman - 26 oktober 2013 13:08

I måndags köptes detta:)

Vanlig vit T-Shirt
H&M

As bra hårspännen!
H&M

Tjock, len och mysig tröja
Bikbok

Bytte till en större storlek (mer bilder finns på ett äldre inlägg)
Bikbok

Fin T-Shirt, snygg röd, både vinröd och ändå inte vinröd..typ ljus vinröd eller nåt.
Vero Moda

Tror den vart till mig?
New york stad, gardin, kappa
Hemtex
Inte så intressant!

Presenter!
Det är handdukar som man lägger i vatten och då väckas de ut.
En julklapp och en present på en halloween tjej kväll.
Hemtex

Shower Gel
Luktar mango, As gott!!
Mamma köpte en lika dan.
The body shop<3

Detta var de sakerna som jag fick/köpte.

Älskar de!

Av Lina Björkman - 20 oktober 2013 15:57

Somsagt var det ju handbolls läger. Jag mådde dåligt men ville ändå sova över och så. Det blev kul på kvällen! Taco, morötter och gurka + dipp, godis, chips, läsk osv. Frukosten var as god!!! Milkchake, runda mackor, andra mackor, banan, müsli, flingor, ägg, fil, mjölk, ost, skinka, m.m.m (medmassamera) banan och klementin fanns alltid tillgängligt, as goda. Sen hyrde vi film och tittade på den på en bioduk. Tränings match på morgonen med, förluster!! 3 perioder ist för 2..

PS titta in på instagram på Linabjorkman2 och se videon. Vi dansade, alla blev förvånade, laget vi mötte va (P-01) jag var nt med som ni kanske förstog? De blev as förvånade och sög på att dansa som vi.



BILDER NU<3 pussar;)

Sov bredvid Jenni och mika;)

Av Lina Björkman - 19 oktober 2013 13:35

Idag är det träningsläger + match på söndag + övernattning. Igår hade vi (F00) match mot P00 och vi förlorade med 19-23 (4 mål) jag hade ont i halsen, och sen när jag kom hem blev det värre... Nu är jag dålig, vrf just denna helg? Vill va pigg och träna och spela och mysa med laget. Jag får se hur det blir... JAG VILL VA FRISK!!!! halsen,huvudet,snuvan, och rästen, snälla hjälp..

Mobilen DUGER livet SUGER!

Av Lina Björkman - 15 oktober 2013 18:12

Pluggat as lite idag :E måste plugga senare ikväll. Jag ska träna nu, typ om 50 min, men jag måste åka innan dess:/ hejdåå
Mår bättre nu;)

Av Lina Björkman - 14 oktober 2013 15:54

Jag har huvudvärk!
Jag vill vara pigg och glad..
Skulle egentligen varit med Alva P idag men jag mår inte så bra:[
Ska göra lite läxa sen ta fil och titta på film i min mysiga soffa:*

Hejdå, ha så bra!

Tog bara hem engelskan idag..

Av Lina Björkman - 13 oktober 2013 20:30

Har tränat fre-lö-sö
Jag är slut nu!
Tittade på hockey i lördag:) de förlorade stort mot HV71 0-8, inte bra alls. Frös aset då!!! De spelar i Nässjö på lö nästa vecka. Då ska vi nog dit och titta:D idag har jag tittat på typ 6 matcher. Det har hoppat ut en i deras lag som var typ bäst, han gick över till Nässjö;( men vi får hoppas att de tar dom! Gurra ska stå, hans tacklingar va grymma;) vi shoppar väl nåt då oxå kanske:) orkar nt berätta allt jag ska göra och som hänt men imon kanske jag ska va med Alva.P, vi hade as kul efter träningen idag:)

Hejdå, Viii sees

Hade i lördags;)

Söndags mys:)



Fuck its school tomorrow :((

-.-

Av Lina Björkman - 10 oktober 2013 19:12

Jag är nt på topp idag!
Men har tittat på Williamslista2 nyss.
Ha så bra!

I love Alvax2, Emma, Madelene, Jenni, Simon (killkompis)
Wilma oxå.
Ni är bäst <3 älskar er:*

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards