Linabjorkman

Alla inlägg under februari 2014

Av Lina Björkman - 18 februari 2014 17:44

Jao, man har gjort andra saker på lovet (förra veckan, V.7) så har inte hunnit träna! Så på idrotten var jag sjukt taggad! På uppvärmningen så stuttsade vi basket boll runt på planen! Varvade några ;p
Sen köttade jag på basketen, dock sög jag:) men nästan i slutet så körde vi stafett, jag sprang allt jag hade (det gick fort) men vi vann stafetten sen:) sen det sista var 90 grader Mot väggen. Klarade inte så jätte länge, men försökte väl lite iaf :P
Men jag körde ut mig totalt på allt. Så nu har jag huvudvärk & ont i halsen & tjock i halsen! Skiiit, just idag har vi träning med:(

Dam kronorna förlorade mot USA i semifinalen igår, med 6-1 :(
Nu taggar vi herr kronorna som spelar kvartsfinal mot Slovenien imorgon kl: 09.00 - 11.20 Dock har vi lektioner då! Men bi får väl hå typ en bit (rättså lång) för att se på hockeyn i typ 20 min, i simhallen typ 35 min efter start. GO SWEDEN!

Min outfit idag!
Ny tröja & nya byxor (från födelsedagen)

Av Lina Björkman - 3 februari 2014 16:38

Jag hade knappt tid till att blogga förra veckan! 2 prov och MER läxor!
Men denna veckan är det bara 2 Matteprov och engelska! ENSÅLÄNGE!! Men typ chill, skrattig Måndag! Gjort lite mat, ätit den, och nu tv, senare plugg! Seees!???

Vi gjorde "prov" på HKK:n
Det gick bra och smakade bra!:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards