Linabjorkman

Alla inlägg under november 2013

Av Lina Björkman - 3 november 2013 21:00

Jag har tagit en Pause, för att jag har lite viktigare saker för mig. I veckan får jag se om jag hinner blogga för att det blir skjukt mycket läxor och jag ska till tandläkaren och göra en tuff uppgift... Opererades för 2 veckor sen - en dag. Det vart tufft. Så nu får jag ta en pause! Jag ska försöka och blogga när jag har tid. Igår (lördags) var jag på en halloween fest. I fredags var jag på tjejkväll med övernattning och skräck m.m roligt, mys m.m.m underbara vänner<3
Lovet har varit sådär.. Ullared på tisdagen. Onsdagen skulle det varit filmkväll med klasskompisar men en kunde inte och då ville inte den andra komma själv till Jenni och mig.
ha så bra, det ska jag iaf försöka att ha! Kramis!

Kika in på min vfm: Lina bjorkman
Där finns det jag köpt i Ullared och så:)

Kika mig på: Linabj200

Inlägg kommer om tjejkvällen och om halloween festen och mer från lovet när jag har lust;)

Imorgon (Måndag) så ska jag köpa en Victoria Secret från London av min klasskompis Anna.F
Ny, och äkta:)
Mango temptation<3

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards