Linabjorkman

Alla inlägg under juli 2012

Av Lina Björkman - 27 juli 2012 13:11

Sen var vi ju i mormor och morfars villavagn och jag drog till stranden och tog såklart kort! Skickar in några sen! Och sen har vi badat i havet i apelviken och m.m

Av Lina Björkman - 27 juli 2012 13:07

Jag va ju i ullared med farmor och nu va vi med familjen:-) jag koner skicka go några bilder på mina naglar:-) och jag har köpt mycket om man räknar med allt denna månaden! Ullared 2gånger och stockholm och teltat och mycket mer! Ses hejdå

Av Lina Björkman - 22 juli 2012 06:54

Igår så hade jag kusin dag:) med Julia och Pontus! Jag och Julia skrämde hennes mamma och hennes kusin! Först så såg jag att jessica deras mamma kom så jag ställde mig brevid sängen i pontus rum! Jag ville inte skrämma henne mkt så jag sa hej sen kastade hon pontus snuttefiltar i sängen så då sa Julia aa! Då blev hon rädd!! Sen tänkte vi göra ett spökhus i hans rum med vi gjorde det i hennes! Första varvet va jag i garderoben.Sen andra gången va jag under en stol! Palla berätta!!

Av Lina Björkman - 22 juli 2012 06:46

Gick upp tidigt idag! 5.27 vecktes jag! Och nu är jag på väg till ullared<3 Jag. Och Farmor och Carl min kusin och brosan Albin! Ska dit:-) shoppa loss!! Men får inte köpa onödig saker eller kläder! :-( men lite blir det ju iaf:) bilennnn är tråkig! Farmor brukar köra i 40 typ (eller kanske lite fortare) och nu i 100-120 på motorvägen:)) ses puss

Av Lina Björkman - 18 juli 2012 20:07

Jag va med på tv:))
Tittade på repris nyss! Bilden kommer<3

Av Lina Björkman - 18 juli 2012 09:34

Har inte haft tid att blogg! Men nu på morgonen så hinner jag lite:) men i måndags så va jag på grönan! Såååååååå kul!!!!!! Insane Måste ni åka!!!!!! Men har ont i maken men skit i :-o sen innan grönan så va vi på museum och vi åkte en båt oxå m.m Sen pallar jag inte berätta mer nu! Om allt! Så igår tisdag så var vi på museum (inte samma) det va inte så kul! Och vi tittade på stan oxå:)) sen drog vi till skansen och tittade på djuren:-) så söta<3 jag vill ha en mini apa:-* man fick titta på massa olikaB-) men gissa vad som va äckligast!? ormarna Uuuu! Sen i en bur låg en msn och i andra en spindel! Man fick klappa dom!? Jag typ vågade inte, men sen gjorde jag det fort som f*n!
Sen hoppas jag att ni såg mig på tv! Hade svarta tajts och rosa jacka. Jag sprang och tittade på kameran. Hela tiden! Sen dog kameran och mobilen! Så tog kort men mammas mobil! Hon ska skicka alla till mig på måns och djuren ses puss

Av Lina Björkman - 15 juli 2012 13:57

så nu har vi fikat! vi mötte min söta kompis victoria willbertsson! vi messar och bloggar:) vi kör om dom och dom kör om oss och vi kör om dom osv... ska titta ut nu;-) en kråka satt bakom mig på mc läskigt ses puss<3

Av Lina Björkman - 15 juli 2012 10:36

Så nu drar vi till stockholm:-) skrev ett inlägg innan men det försvann:( men iaf jag och victoria willbertsson ska göra nästan samma saker! Gröna lund:)))) skansen och övrigt! Men inte tsm! Vi bor på olika ställen och så. Outfitt! Samma t-shirt som igår och svarta mjukiiis! Och en svart kofta! Om ni vill titta lite om gröna lund så gå in på sidan här nedanför! Ses puss

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards