Linabjorkman

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Lina Björkman - 8 juli 2012 10:36

Igår åkte jag ner till stan med mamma och pappa.

Min kusin julia har varit i göteborg och harb typ saknat mig så hon blev JÄTTE GLAD NÄR HON SÅG MIG :)

Så jag följde med henne in på smycka (Hon skulle byta öron hengen hon tog hål för 6 veckor sen)

sen va ju då farmor med henne och så...

Och farmor jag och julia shoppade lite :)

Jag fick ett rosa leopardlinne och en glass och ett vitt typ skinn armband av farmor :)) Tackar!!

Julia fick ett halsband som det står julia på och en bok som typ hette vänskapsbandet och en glass.

Farmor köpte lite andra saker till sig och någon annan kusin oxå.

Och sen gick vi hem till julia och sen skulle mamma och pappa hämta mina badkläder så badade vi lite olika gånger....

Sen skulle vi grilla med dom oxå.

Sen en gång när vi badade igår så hade vi en rudshekana (Srry stavas) som gick i vattnet:)

Men då skulle min 2 åriga kusin pontus åka i vattnet och han gjorde det med :o

Jag stog i vattnet och bottnade knappt...

Sen fick mina kusiners mamma Jessica hoppa i med kläder och typ hämta honom...

Såjaa sen åkte vi hem typ 10 :)

Pallar typ inte mer så la jag mig sen så regnade lite grann....

Och idag spöregnar det jag kunde inte sova typ :o

Och frästen följ mig på instagram :))

Pössar Lina



Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards