Linabjorkman

Alla inlägg under september 2013

Av Lina Björkman - 30 september 2013 15:56

Jag skulle ju skrivit om "new in" igår men det var brist på tid. Så jag gör det nu:) somsagt det blev fel när det inlägget skulle laddas upp. Fel text kom under fel bilder osv. Ni kan ju lista ut vilken text som hör till vilken bild.
? Om ni vill veta "info" m.m om varorna så får ni läsa på det andra inlägget "New in".
? Nu lägger jag upp ALLA bilderna på det jag köpte/fick i lördags.

Det ända jag köpte! Resten ficka jag.

Somsagt, vill du veta vad det är ifrån och så, kika då på inlägget "new in"":)

Kommer upd om dagen senare, kram:)

Av Lina Björkman - 29 september 2013 00:05

Jag har skrivit om inlägget 3 ggr nu, det har försvunnit varje gång, blir så arg!!! Så skriver om det imon. Alltså det gäller shoppingen, bilder saknas m.m
Vi ses imon, godnatt
(snart hemma)

Påväg hem från ett firande med god mat m.m (bilder på det imon oxå)

Av Lina Björkman - 28 september 2013 23:40

Det blev helt fel när jag skulle lägga upp "NEW IN" för att 2 bilder försvann och texten kom till fel bild.
Ska lägga upp bilderna snart igen!
Men om du vill få info och typ läsa om plagget/varan så får du gå tillbaka och titta på det andra inlägget.
Nu ALLA bilder:P

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Lina Björkman - 28 september 2013 14:49

Handlat med mammsen idag!
Under varje bild står info!

Korta korta stövlar, gummi stövlar.
Storlek: 37
Rosa och blommiga

Svart halsduk i olika blåa ränder.
Lindex

Blommig blus (lite höstig)

[Bild]

Stickad tröja (höstig)
Storlek: XS
Lindex

[Bild]

Grå Nike (typ hoodie) rättså tjock
Tänkt till ute idrotten, kommer ha den annars med (idrotten är ute 1v till)

Av Lina Björkman - 26 september 2013 18:15

Då har man gjort MA - PROV delA
Måndag blir det fortsättningen på delB. Nu ska jag plugga:( men det är dags nu.

NO (Kemi)

Tyska

P.s inte rört dom så nu är det dags! Förhör imon:|

Kemi

Av Lina Björkman - 25 september 2013 19:58

Hej!  

Nu har jag ändrat lite på bloggen.

Nya Hedern fixad, bakrund och texten, Även lite andra ditaljer som kanske inte syns.

Nu har jag bestämt mig för att upd mera.

Man kan säga att jag börjar på ny kula fast ändå inte.


Idag: Varit i skolan, vanliga lektioner typ.

Efter skolan skulle jag möta Hanna A i en annan 7a. Jag hade sagt ett ord till henne förr och det var ''Hej!'' så det var lite nervöst och träffa henne men det var oftast inte så stelt. Hon var pratglad och så satt de var inga problem. Vi fikade på Princess. Jag o Hanna älskar rea o är lite små snåla så att vi är lite lika   

Jag tänkte jag tar en ''socker paricebulle'' och en festis. Tänkte mer på att jag kände mig lite konstig och udda om jag bara hade tagit ''paricebulle'' och vatten så jag tog festis ist. Det blev mycket dyrare då. Hon tog pariceboll typ och vatten så det hade inte skadat om jag oxå tog vatten till. efter vi fickat gick vi in på Lindex och vi snbb kikade lite. Hon brukar vara på Limdex rättså ofta så vi gick bara en snabbis. vi gick motb Karl den 12e och skulle egentligen bara lukta på One directions perfym. Men vi luktade typ på alla perfymer och t.o.m herrperfymer. sen kom en in och skulle lukta på en perfym och då sa hon ''det luktar så mkt så jag luktar på den här ute'' och sen kom hon in igen. Sen när vi hade sprutat en stund till så sa hon i ''kassan'' att vi inte skulle spruta/lukta mer för att det luktar för mkt. Sen frågade hon Hanna om hon skulle ha sina tester eller om hon skulle ta dom.(alltså man kan ju spraya på en lapp typ) och då sa Hanna ''Nej, jag kan ta dom'' och sen gick vi ut. Såå pinsamt! vi sa Hejdå och sen gick vi åt två olika håll. Hon skulle ha Gymnastik vid 17 så det var nog dags då. Jag har ätit Toust och suttit vid dator här hemma. Gjorde en knasik matte upg oxå. Men nu svettas jag så Tack för att du läste detta inlägget, eller kikade på mer på min blogg. Tack!! KRAMAR

Av Lina Björkman - 6 september 2013 15:45

Jaoo, dagen i bilder;)

Träna snart

Simon i skåpet, Skolan

I morse var jag svart!!
Svarta handskar, svarta skor, svart skinnjacka, svart huvudbonad och svart cykel..

Av Lina Björkman - 3 september 2013 20:05

Jag var nyss ute och gick...
Var 1cm på att kliva på en mördadnigel, sant!! FY F**:o

Videos går tydligen nt att ladda upp så, jag hade gjort 3 videos (2 om lite upd och en när jag var ute o gick)

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards