Linabjorkman

Alla inlägg under maj 2012

Av Lina Björkman - 31 maj 2012 15:01

Klassresan blir ''skuregata'' det är inte det bästa!!!!!

men jaa, bättre än inget!

jag har haft en super bra dag!

FÖRUTOM att simon den semsta i vår klass körde en svettig tå med stumpa rätt upp i fejset på mig...

UUssschh!!!! så snuskig han är!!!!!!!!!!!


Ska plugga vidare nu...

Engelska gloser.......

ledsen måste dra mig från datorn nu :((

Av Lina Björkman - 30 maj 2012 14:44

HAPPY DAY!


Idag gick jag upp tidigt (6.22) jag åt frukost då 

Jag var trött!

Jag åt och sen packade min matseck!

jag tog med mig 2 runda mackor :D och en festis och 2 bananer en yogurt (stavas) med typ choklad puffar i :D och sen tog jag med kex ;)))))) åt några i smyg! :O

jag fick 2 festis där med, jag tror det var allt ;p


vi var 2 från 6B 2 från 6A 2 från 5B 2 från 5A och 2 från 4B Och 2 från 4A vi var 12 tillsammans:p

Vi hette de 12 muskitörerna (stavas)

Vi hade olika stationer och åkte hit o dit på olika vägar med cyklar.

 

Pallar typ inte skriva mer om stationerna såå aa<33


Kalas!

Jag ska på kalas hos min mini kusin Pontus som är 2 och min andra kusin som är 6 år idag/imorgon?

och jaa tror det va dom Julia ska få ett par hello kitty öronhängen (hon har nyss tagit hål i öronen) och en byxkjol med ett rosa linne :D och Pontus ska få en stor leksaksbåt :]

Sen ska vi grilla och så aaa....


Jag ska lägga ut några fina dikter bara:)))


- det vackraste jag vet, är att se dig när du sover. jag ligger där intill lyckligt för att du finns till. stunder av tillhet är ett ögonblick av ro i bland, stunder av lycka att bara ha varann.


- Det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skojar bara" lite kunskap bakom "jag vet inte" lite känslor bakom "jag bryr mig inte" och lite smärta bakom "det är lungt" bara att inse...


-  Jag stirrar in i dina ögon och ser en galax,
hoppa från jupiter till pluto sen tillbax till mars,
så låt oss rymma bort, i våra "rymdfarskost"
alla bekymmer vi har är inget som tynger oss
gravitationer försöker ta oss tillbax till jorden...,
men vi svävar runt och tar ett litet varv runt solen,
de e du och jag mot världen,
så länge jag har din närhet,
skiner som tusen månar,
ett tecken på evig kärlek,
jag svär för mig att du e den enda här som existerar,
i våra film är du min stjärna och jag regiserar,
hur långt bort du än är kan jag så dig stråla,
i vårat universum så är jag din supernova.
 
Kärlek är empati, omsorg om varandra, respekt och trohet mot varandra, att sakna sin partner, rädslan att förlora den, tid för och med varandra, tankar på den du älskar när ni inte är tillsammans och de små kärleksfulla handlingarna varje dag. Kärlek är nånting man får och måste vårda för att få behålla!
 
- bråka och förlåta, samma visa ungefär varje dag under några månaders tid. Går förhållanden till så, för om det gör de så tänker jag tamifan vara singel tills jag hoppar ner i graven.  jag tycker det snarare verkar vara slutet på våran historia som det säkerligen kommer att bli.Eller inte!?.
 
 
Såå vi ses puss
 
Juste jag har på mig ett par leopard tajts och jeans shorts och ett linne med ett band på ena sidan (Är ny duchad ;p)



Av Lina Björkman - 29 maj 2012 19:29

ÄNTLIGEN!!!!!!!


Jag har inte kunnat gå in på bloggen för lösenordet har inte gått att logga in på!

MEN NUU! :))


Så jag har varigt i skåne haft as braa!!

Jag har varigt med mormor Eva och morfar Micke och den bästa!!!! DONNA!!!! deras hund! En labrador (stavas)

Sen har jag badat i prästängen!  det var mitt första dopp:)) eller dopp och dppp det var mitt första bad (2012)

Jag badade med Oscar.E <3 och Albert och Hannes och Alle och Simon Oskar.K jaa tror det var alla killar!

Sen tjejerna Jag själv och Ebba och Linn och Hanna (fast hon badade inte) och Denise och Emelie Och Amy det var nog alla tror jag ;D Och i LÅNGANÄS<3 var det Jag Linn Isabelle och Ebba (Våra nya badbästisar!)

I LOVE LÅNGANÄS!!!!!!

Just nu bloggar jag fast  mest facebookar:))

Lina Björkman:]

Imorgon ska vi ha frilufsdag;)

jag blev med Simon:( bara han och jag ifrån vår vår klass.

inte Handbolls Simon utan klass Simon:(

Vi ska cykla till olika stationer och typ tävla!

Ses pöss



Av Lina Björkman - 12 maj 2012 15:17

Ledsen ledsen ledsen ledsen!!!!!!!!!

Förlåt!!! Jag är såå HIMLA LEDSEN! F¨ör att jag inte her blggat på LÄNGE!!!!

PÅ JÄTTE LÄNGE!

Hur ska jag kunna för låta er?

Men jag har haft det jobbit med läxorna nu!!

Svårare och svårare!!!

Men jag mår braa! jag skulle skita i bloggen några dar men det ledde till veckor...

Men jag har tittat på Hockey vm och Sverige har varigt JÄTTE BRAA!

ska dra till min kusiner och grilla...ses pöss

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards