Linabjorkman

Alla inlägg under oktober 2013

Av Lina Björkman - 9 oktober 2013 18:03

Jag är helt körd!
Jag ska göra ca 4 sidor, jag pallar nt mer! Historia provet är avklarat och nu återstår tyska prov på Fre, jag exploderar!!!

Av Lina Björkman - 8 oktober 2013 17:32

Jag har fullt upp alltså, läxor, kär, beroende av mobilen och mycket mer. Jag måste plugga till provet som är imorgon... SO
Ska träna idag med!
Ses hejdå, ska försöka upd;)

Av Lina Björkman - 6 oktober 2013 12:46

Självklart så blev det fel när bilderna skulle laddas upp, men nu kommer bilden på skålen,

Av Lina Björkman - 6 oktober 2013 12:32

Var i Jönköping igår så det blev lite shopping. Såg Matilda i masolin, andra gången i mitt liv:')

Vanligt vitt linne, från kappAhl

Vit stickad tröja, H&M

Mörkblåa byxor (inte jeans).
Skit snygga guldiga ditaljer, dragkedjor, knappar, från bikbok
ÄLSKAAR DOM!
Problemet är att de är för små!
Jag känner många spinkiga, men dom hade inte äns passat dom, Sarriöst!
Ska man han anoroxia (stav) för att kunna ha på sig dom?
Jag har kvitto och bara hoppas på att jag kan byta dom! Jag ska köpa xs eller S om dom finns kvar då, inte xxs.
Men älskar dom, hoppas de går att byta;)

[Bild]

Denna super söta "Skålen", från Ikea

Soffa & bord oxå inköpt.
Bilder kommer på det i ett annat inlägg. Från Ikea.

;)

Av Lina Björkman - 4 oktober 2013 19:53

Sorry att jag nt upd, hade prov idag och var tvungen att plugga till det. Provet gick bra:)

I torsdags firade vi Linn.
Jag ljög och sa att jag skulle va med henne men då hoppade Denise o moa fram och sa "SUPRICE" och sen gav vi henne ett presentkort på via venetto. Så vi åkte dit med henne och sen åt vi en Sveriges special (en halv pizza var) och en fanta exotic, stav?
Vi gav henne en volyme mascara och en foundition - stav? Och 5 mentos rullar. Hon blev as glad och överraskad!! Läs mer på hennes blogg, på devote. Linnforsgren

Kanelbullensdag idag, man måste ju;)

Todays outfit + svarta tajta jeans




Tagga idol, kram

Av Lina Björkman - 2 oktober 2013 18:55

Idag har det varit tufft i skolan.
Jag och Anna sket i att ha såkallat "fetonsdag". SO i 1tim 10min. Långa pass hela dagen. Trött som in i, skulle lätt kunnat somna på varje lektion. Förutom på intressevalets slut, vi var ute då. Ont i halsen och snuvig. Jag åt lite fil o macka som "mellis".

Måste plugga nu!
Ursäkta, bild upponer.
Linn fyller år imon så hinner nt plugga då. Tyska veckodagarna och kemi prov på fre, pluggar till dem.


Kram! Upd imon;)

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards