Linabjorkman

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Lina Björkman - 3 juni 2012 17:13

Hej har facebookat lite och sen chillat efter jag kom hem efter shoppingen:)


Idag har vi shoppat! vi var i jönköping på A6:b

Det var mycket rabatter på A6 för det blev 25 år :}

Man fick ta mini coca cola light på H&M ;)

Vi tittade hit och dit, fram och tillbaka...

Broshan skulle få ett par skor och då köpte mamma också ett par skor. Man kunde köpa 2 par skor och få de billigaste paren gratis!
Det var meningen att jag skulle få ett par typ ganska billiga skor efter som jag har sååå mångaa!!! men dom jag ville ha fanns inte i stl 36 :'( så jag skulle få ett par typ ballerina skor men jag hade ju ångest beslut (som vanligt!) men sen köpte vi ett par andra skor... jag gillar dom ;) Jaa, inte var dom billiga!!!!! : x
Sen köpte jag en skit snygg typ bh utan band men den sverigeflagga på och sen stog det med gult på den blåa ''bhn'' Sverige. Jag älskar allt det:) den ''bhn'' ska jag ha på tisdags fotbollsmatch :))


såå skrev jag på facebook också!

jag älskar er!!!

Jag har haft det braa!

KRAMISAR! jag ska bara bråka klart med en LITEN 0:a som går i 4:an på Fb :p


Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards