Linabjorkman

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Lina Björkman - 10 juni 2012 20:26

Hej! Fy **** vad det regnar!!

OMFG! As mycket Regn!

Men jag skulle varit med Felix Idag men han skulle springa sen typ gick det inte!!

Så vi ska va imorgon!

Ebba jag och Felix ska vara här hemma hos mig!

Men typ direkt efter skolan så åker Jag Linn Amy Emelie till Linn och Dansar (Sista gången vi övar)

Sen ska jag hem ca 15.00 och va med Felix och Ebba!! As kul!!!

Sen idag har jag tittat på Ronja rövadotter på teater (haha) Min klasskompis var med :)

Idag så har vi ju då Dansat i gruppen.

Jag åkte 7 minuter i 16.00 hem och KASTADE i mig en torr macka! (blää)

Sen på några minuter upp till vattenledningsparken och tittade! det var den första gången det inte hade regnat av alla 10 gångerna.

Så imorgon ska jag vara het :))

LÄNGTAAARRRR!!!!

Både efter Felix Och Ebba!

Taggar in för Tisdags Talangjakt [ute :( ] Ses bloggar imorgon med!

Hoppas det blir braa med FÖRSTA gången att vara med Felix! Är lite Galen i en app (KIK)

Haha!





Pöss!


Ses Pöss!  

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards