Linabjorkman

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Lina Björkman - 19 juni 2012 17:04

Tjenaa...

I fredags kväll ca 22-23.00 så packade jag till ett scout läger.

Jag gick upp tidigt! eller ganska :)

Sen åkte mamma o pappa o lämnade mig.

Jag åkte med Ann och Camis (Camila) i Anns bil.

Sen kom vi fram :))

Det första jag tänkte på var....KILLAR :o

Jag sa till Elin Eek som var med:Tkr du han var snygg?

Hon sa njaa kanske

Vi hade kul!!!

Vi bodde grannar med Forserum i vindskydden.

Han jag menade var 01:a och hette Tobias (Tobbe)

Vi snackade och hade kul tsm i vinskydden.

Tobbes kompisar är jag vän med på Fejan, och han oxå då såklart!!

Vi åt, lagade mat, tävlade,slappade...sov eller vänta nu.... SOV??? NEJ vi sov inte bra! REGNADE!!!! VATTEN!! Elin hade en stor typ lika stor som en ullardes påse över sig med vatten!!! WOW! TVÅ GÅNGER OXÅ! :o

Sen åkte vi hem...

Jag sov på Elins axel och hon på Lindas.

Vi var bara 4 tjejer från Eksjö.Och 3 ledare.

Sen när jag var ända hemma så kastade jag mig ner på golvet...Mamma sa vi har inte all tid i världen...

Jaja...

Sen duschade jag.

Vi åkte till mormor och åt mat och fikade.

Jag maja hugo pysslade...

Jag ska skriva en gåta nu: Varför begravdes Tim Ek i stockholm??

Svara på denna! På fråga... så svarar jag skriv vem det är ifrån oxå ;))

Sen skriver jag vem som hade rätt :))

Men jag va med Moa oxå.

Nuuu måste jag dra till Linn berättar mer sen puss hej :]




Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards