Linabjorkman

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Lina Björkman - 2 juni 2012 09:36

OBS! Det kom visst två av samma inlägg....

Det var bara det!

Ska dra och kolla på beachhadboll nu Hejdå!

Av Lina Björkman - 2 juni 2012 08:16

Hejsan! skure gata var kul! vi grillade osv <33

vi hade kul och sprang klättrade vi skrev i dagboken och vi hade helt enkelt SUPER!

Jag hade ca 13  traditioner jag gjorde! på skuregata och skurehatt!

Tack! Klass 5B Vi är som en familj ;))

TACK TACK TACK TACK!!!!


Jag blev sjuk på natten till fredagen!

jag var SJUK :((

Mådde dåligt!!!!!

Gick inte till skolan... (kanske ni fattade)

Jag var ju hemma själv...sen kom pappa och broshan hem:/

Jag mår lite bättre idag :))

Kommer till skolan på Måndag! 99% säker!

Sjuk suger KÄRLEK duger!


ANTON!!!!!!

Anton vann :))

Jag trodde Molly skulle vinna och dricka upp en liter mellanmjölk på 1 min!

MEENN! Anton van ;) super nöjd :p vi röstade (tror jag)

  OOOOOOYEEE!

 Anton och sigrid!

      

Anton...

  Anton igen ;) 

   OMFG! haha nice!





 DOM VANN!!!!!! Yessss!!!!<3


Denna vill jag köpa!!!!   Eller jag SKA köpa denna bodyn :))


Nu ska jag ta på mig (jag har nattlinne på mig nu) jag sitter med min dator i knät nu :)

Jag ska ha gröna chinos och leopard t-shirt  instoppat :) så den blir pösig och svart kofta vita elr svarta skor tror dom vita :) sen nersläppt hår med ett eör två hårspennen;) ses pöss

Av Lina Björkman - 2 juni 2012 08:16

Hejsan! skure gata var kul! vi grillade osv <33

vi hade kul och sprang klättrade vi skrev i dagboken och vi hade helt enkelt SUPER!

Jag hade ca 13  traditioner jag gjorde! på skuregata och skurehatt!

Tack! Klass 5B Vi är som en familj ;))

TACK TACK TACK TACK!!!!


Jag blev sjuk på natten till fredagen!

jag var SJUK :((

Mådde dåligt!!!!!

Gick inte till skolan... (kanske ni fattade)

Jag var ju hemma själv...sen kom pappa och broshan hem:/

Jag mår lite bättre idag :))

Kommer till skolan på Måndag! 99% säker!

Sjuk suger KÄRLEK duger!


ANTON!!!!!!

Anton vann :))

Jag trodde Molly skulle vinna och dricka upp en liter mellanmjölk på 1 min!

MEENN! Anton van ;) super nöjd :p vi röstade (tror jag)

  OOOOOOYEEE!

 Anton och sigrid!

      

Anton...

Allmänt

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards