Linabjorkman

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Lina Björkman - 9 juni 2012 22:38

Glömde skriva att vid ca 22.00 så cyklade vi hem i världens regn väder!!!! Fy *** vad man blev blöt!!! jag kom ju då hem hos mina kusiner eftersom festen var där! jag bytte kläder (bara tröja) sen fick jag en sak av min kusin :] sprillans ny! (En bh)


Ses puss

Av Lina Björkman - 9 juni 2012 21:35

Hej jag skrev ett inlägg på mobilen innan men det gick inte skicka det men skit i.

I torsdag så fick vi fika hos min fröken... Chokladbollar :p

Och igår så Övade jag Amy Linn Emelie på var dans till låten ''say it right''.

Sen bytte jag om till farfars fest han fyllde år.

Jag åkte till Abbe o Ogges garagefest!

Vi dansade och skrek...tävlade...åt (godis) (chips) ...drack (läsk)...skrek...sjöng..och  dansade TRYCKARE!!!

Ingen kille var modig... vi gjorde på det viset o det sen set o det....

Vi hade kul!!!

En i vår klass som heter Felix valde mig :)

Första gången sa han: Du var den snyggaste kvar... sen den andra gången sa han: du är så söt! jag bara Okej tack! och så pratade vi om fotboll när vi dansade!

Sen den tredje gången sa han: Du är den sötaste snyggaste och bäst på att dansa och så het! Jag tänkte Hehe :3

Sen idag så chattade vi på Word feud...

Sen på kik sen så frågade han på mig: skulle du kunna vara Tsm med mig? bara undrar skrev han jag skrev naa...jaa sen frågade han och jag sa JAA! så vi äe tsm nu :) vi skickar älskling och puss o kram till varandra ;)

Och imorgon ska jag öva på dansen och KANSKE titta på en musikal...

Sen ska jag va med Felix hos honom! (första gången) ses pöss!   ska messa vidare nu tjoo<3


Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards