Linabjorkman

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Lina Björkman - 23 juni 2012 09:32

TjenaaTorsdags va jag med Ellen;-) vi åkte till ett dagis min kusins då! Inte på kul! Hon gjorde till sig för att vara lite cool typ.Dagiset jag lite utanför stan! (ganska nära vildparken) sen åkte vi hem! När vi va hemma hos Ellen så hoppade vi med Dumle (Ellens kanin!) han va skit duktig! Hoppade as högt!Sen på Ellens mamma:Ellen jag glömde köpa balonger tills imorgon! Till ni åka och köpa det? Ja vi gjorde det! Vi åkte ner till stan igen! Vi köpte balonger och sen fick vi köpa glass oxå;-) jag hittade min nya favorit glass :)) blåbär och vanilj och choklad i botten;-) i en strut. Sen tittade vi på lindex, och Ellen hittade en bandau som hon provade. Hon ville ha den på vi åkte hem till henne igen och hämtade pengar och sen till stan och köpte den men sen ringde jag mamma och på att jag hade hittat ett par snygga midjebyxor;-) typ lite ljusare en bech(stavas) och hon tog bilen för hon skulle ju handla med! Sen kom hon in på lindex och på provade jag dom och visade dom!Sen skulle jag lämna Byxorna där dom skulle va och sen på gick jag in i fel provrum PINIT!! Som tur var så såg jag bara ryggen på henne!! Sen började Ellen as garva!!! :-o och mamma lite oxå;-) haha sen åkte Ellen hem för hon skulle träna fotboll.Jag gick till mk och tittade på högmidjade byxor men jag passade inte dom! Så jag gick till mamma på konsum och på att jag skulle köpa dom högmidjade byxorna på lindex! ;] så när vi hade handlat klart så gick vi in på lindex igen;-) och köpte dom;-) sen kom vi hem.....Frästen kan någon svara på gåtan?? Skriv frågor till mig om det är något ni undrar över;-)OCH NU TILL DET BÄSTA!!!TACK FÖR ATT NI TITTAR PÅ MIN BLOGG! JAG HAR SLAGIT 7 BESÖKARE PÅ BLOGGEN! MITT NYA ÄR 9!!! Tack tack tack! Fortsätt gärna så ses puss! Berättar om midsommarafton på Datan sen;-) är på mobilen ses hej!

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards