Linabjorkman

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Lina Björkman - 30 april 2012 22:31

Hejsan!


Ledsen att jag inte bloggat på länge! har inte hunnit ;((


Jag har haft kompisklassdag idag, i skolan.

Jag fick ha den undebaraste söta lilla Frida <3 (lilla handbollen)

Vi hoppade säck och vi satte ihop våra ben men silvertejp.

As roligt.

vi hade mat och sen 40 min rast (WOW FÖRSTA LÅNGA RASTEN ;p)

Typ.

vi hade kul och sen tittade vi på film i klassen ;0

Jag väntade på Linn och vi cyklade hem till Linn.

Vi var ute hela tiden (Tror det vad jag kan minnas)

Vi var på stuttsmattan och lekte med Turbo Linns hund.

Och vi gjorde mycket, Fotboll o.s.v



Jag åkte hem till mig åt, vilade vi cyklade till sjöängen.

vi mötte Hanna (kompisar) vi gick runt köpte godis, skrattade,tog kort, tittade hjulade.

Och mycket mer.

Vi tittade såklart på Ryttaspelet och Majbrasan ;))


Och i skolan hade några lärare vita kläder (Vinten) och några Gröna (Våren)

dom körde ryttarspelet hit o dit... Kul!?

Aaa, ses kramisar ;D


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards