Linabjorkman

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Lina Björkman - 25 april 2012 19:50

USCH! Vilket väder det är!

Rengnit och lite kyligt.


Jag vill ha sol!!! Love it!


Det var kul på avslutningarna!

I Söndags var vi ju laget i en skola och åt pizza ;D

Det sägs att det spökar där   OMFG! 

Och  I Måndags var ddet avslutning i vår stora arena  

Olsbergs Arena ;))

Vi tittade på alla och vi fick BARA diplom  

Ingen fick träningspriset, i vår ålder det var bara dom äldre 96-orna.

Jag är TYP intriserad av en kille i P-00  

Det var pinsamt att se honom efter alla PINSAMMA sms  

Men han var rolig! han sa inget, bara hans lagkompisar.

Dom TYP retade mig lite       

Men skrattade lite smått sen brydde jag mig inte  

Han har en snygg mössa en svart med rosa ränder :))


Kan berätta om honom nästa gång    


Måste dra till tv:en nu!  


Kramisar till er alla !    

  


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards