Linabjorkman

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Lina Björkman - 28 april 2012 17:46

Hej Hej!


Igår kom jag hem ca 21.10 efter en hel dag men Linn, hanna, Madelene (Bff).

Vi köpte godis och dom åkte hem till sig och Linn och jag till henne.

Hanna är nötallergisk och mot typ allt!   Stackan.

Jag fick ett fint leopard hårspänne av Madde (Tack Tack!!!!)

Men Linn och jag åt godis och satt utanför hennes hus.

Altlså nästan vid trappan, på en kudde och en filt var.

vi satt vid ett bord.

Jag åkte hem.

missade let's dans O_o

Och när jag åt hemma innan detta så fick vi pizza :))

Och vi bestälde skal till våra mobiler. ( Jag fick ett vitt blommigt)

 Sen när jag var hemma då så satte jag mig i soffan sen tittade vi på New girl.

Efter en stund sov jag i soffan  

sen hastigt sa mamma upp i sängen nu! typ. jag bara okej okej.

yr gick jag upp i sägen och somnade. tittade på let's dans och jag hejade på molly1 hon gick vidare!  

somnade med teven på :0 (OBS!)   


Men då till över skriften! En perfekt dag!

Jag vaknade! satte på teven och aah.

Åt frukost och sen var jag på datorn och lite på bloggen, Facebook.

Vi skulle åka till Nässjö och handla lite :D

Jag köpte ett par snygga Leopard shorts :))

Och jag fick en Jumpsuit ;] av mamma! (Tack!)

Vi va i Nässjö eftersom H&M nyss öppnade.

Sen när vi åkte tillbaka hem så fick jag ett par pilotbrillor  

(Silver) är dom!


När vi kom hem fikade lite.

sen åt vi hamuörgare(egna) och pommes och vi grillade Majs!

Vi köpte nötfärs på Vår mat i Nässjö.

Min kusins mamma jobbar där.

Vilken toppen dag!

skulle vara med Linn nu efter maten men...hon KUNDE INTE   

så jag tog lite (Peace) ett tag.

Och nu ska jag göra någonting,

Skrev låtar innan. 

Jag såg en mörkblå klänning med vita små hjärtan, passar till mina vita converse jag ska ha på skolavslutningen.

Men kanske ska köpa den senare. ses Kramizar till alla min favoriter   




  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,Lina här!
Hoppas du gillar min blogg, följ den gärna. Tack:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards